16 Ekim 2018, 00:40:33

Gönderen Konu: Eskişehir Deplasman Organizasyonu  (Okunma sayısı 189045 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Cem Özgüneş

  • İleti: 1422
  • Adı Soyadı: cem özgüneş
Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« : 05 Eylül 2012, 01:11:57 »
liglere milli maç nedeniye 1 hafta ara verirdi yani eskişehirspor maçımız 16-17 eylülde olucak..sezonun taraftar için en rahat deplasmanı,şimdiden organizasyonu yapmakta fayda var diye düşündüm..belki bu şekilde fazla kişiyle deplasmanımızı yapabiliriz ;)


Çevrimdışı Murat Öz

  • İleti: 12
  • Adı Soyadı: Murat Öz
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #1 : 05 Eylül 2012, 11:40:57 »
Biz daha ordusporun macındaykende konusmustuk ben katılıyorum ..

Çevrimdışı Alper Pınar

  • İleti: 167
  • Adı Soyadı: Alper Pınar
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #2 : 06 Eylül 2012, 20:25:40 »
Gün ve saat belli oldu. Pazar günü saat 18.00'de.

Gelmeyi çok istiyordum ama gelemiyorum, bir gün sonra okul başlıyor. Keşke cumartesi olsaydı  :(

Çevrimdışı Oytun Akyol

  • İleti: 113
  • Adı Soyadı: Oytun AKYOL
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #3 : 07 Eylül 2012, 00:24:37 »
Gidilebilecek en iyi deplasmanlardan biri ama malesef o günlerde Nevşehir'de olacağım o yüzden gidemiyeceğim.

aycan cemil ülker

Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #4 : 07 Eylül 2012, 00:38:36 »
benim için iyi oldu ordan da kütahyaya geçerim. bi daha git gel olmaz... ehe

Çevrimdışı Ertuğrul Eryiğit

  • İleti: 187
  • Adı Soyadı: Ertugrul Eryigit
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #5 : 07 Eylül 2012, 13:32:02 »
Bende gitmek istiyorum.
sırf eskişehiri gezmek için
yoksa hocanın takımı nasıl oynattığı ortada,
3-4 fark yeriz bu oyun anlayışıyla.

aycan cemil ülker

Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #6 : 07 Eylül 2012, 14:29:26 »
Bende gitmek istiyorum.
sırf eskişehiri gezmek için
yoksa hocanın takımı nasıl oynattığı ortada,
3-4 fark yeriz bu oyun anlayışıyla.

abi 2003 ruhu demeyi unutmuşsun bu sefer.  ;D

Çevrimdışı Cem Özgüneş

  • İleti: 1422
  • Adı Soyadı: cem özgüneş
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #7 : 07 Eylül 2012, 15:52:59 »

3-4 fark yeriz bu oyun anlayışıyla.

abi yeter ki gol olsun razıyım artık yıllardır eskişehirdeki maçlar 0-0 bitiyo  ;D

Çevrimdışı Umut Sayın

  • İleti: 320
  • Adı Soyadı: Umut SAYIN
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #8 : 07 Eylül 2012, 20:46:41 »
Federasyon benim için özenle seçmiş maç saatini resmen. Önceki gün dershanede deneme sınavım var, son 2 haftadaki tek boş günümdü pazar, harika oldu. Maç da 6'da olduğuna göre 9 hızlı treniyle rahatça dönülür. İnşallah kalabalık oluruz.
“Ki, bilenler bilir, Gençlerbirliği taraftarlığı ‘kulübe rağmen’ yürütülen, zorlu bir zenaattir!”

Çevrimdışı Murat Öz

  • İleti: 12
  • Adı Soyadı: Murat Öz
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #9 : 07 Eylül 2012, 22:17:30 »
kale arkası bıletlerı ve jızlı tren bıletlerı ne kadar ?

Çevrimdışı M. Edip Erdoğan

  • İleti: 527
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #10 : 08 Eylül 2012, 03:00:34 »
Maça gidecek arkadaşlar bendeki pankartları almayı unutmayın.

mrthkc

Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #11 : 08 Eylül 2012, 11:00:17 »
Deplasmana katılmayı ben de istiyorum millet, sizlerle (Ankaragünü maçları hariç) ikinci deplasmanım EsEs olsun. Kesinleşmiş bir plan var mı; tren - araba - otobüs vs gibi, yoksa yaratacak mıyız o planı?

Çevrimdışı Volkan Yıldırım

  • İleti: 200
  • Adı Soyadı: volkan yıldırım
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #12 : 08 Eylül 2012, 12:57:50 »
aynı gün bursada arkadaşımın düğünü var ordan da eskişehire geçmeyi çok istiyorum ama düğün saatini şu an tam öğrenemedim....umarım uygun bir saat olur da ben de sizlere katılabilirim ...

Çevrimdışı Koray Çakır

  • İleti: 319
  • Adı Soyadı: Koray ÇAKIR
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #13 : 09 Eylül 2012, 00:45:34 »
Bende gelmek istiyorum ama sonrasinda eskisehirde kalma ihtimalim var yani sayimiz cok olur otobus filan ayarlarsak beni sadece gidis yonune yazmanizgerekebilir.
Leyla ile Mecnun

Çevrimdışı Cem Özgüneş

  • İleti: 1422
  • Adı Soyadı: cem özgüneş
Ynt: Eskişehir Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #14 : 09 Eylül 2012, 00:56:00 »
Bende gelmek istiyorum ama sonrasinda eskisehirde kalma ihtimalim var yani sayimiz cok olur otobus filan ayarlarsak beni sadece gidis yonune yazmanizgerekebilir.

aynı olay bende de var arkadaşımda kalabilirim bende :) ama büyük ihtimal hızlı trenle gidilir..