21 Ekim 2018, 22:55:39

Gönderen Konu: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu  (Okunma sayısı 63984 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gençay Ergez

  • İleti: 1545
  • Kırmızı Siyah Kültür
    • Kırmızı Siyah Kültür
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #15 : 11 Ocak 2012, 19:33:39 »
Bende geliyorum tren tuttum... Eskişehir'den gelecekler için öğrenciye 20 lira...
İstanbul Yalakası Değil, ANKARA MÜPTELASIYIZ!!!

Çevrimdışı Yasin Bakır

  • İleti: 527
  • Bir Ankara Fizikçisi
  • Adı Soyadı: Yasin BAKIR
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #16 : 12 Ocak 2012, 00:37:58 »
Evet beyler ben baki abinin arabasıyla geliyorum. Stad etrafında bi tur atıp gelecez. Sözü var.

Ama katılım olursa Törekent-Kızılay arası çalışan beyaz halk midibüslerinden tutarım. Kimler geliyor?

1- a.c. ülker...
2- yasin bakır (tanınmak için yakasına kırmızı karanfil takacak)

ben zaten geliyomuşum yerim hazır benim :)

Yakasında kırmızı karanfil takılı şişko gözlüklü ben olcam zaten tanırsınız :)
F O R Z A   G E N Ç L E R

Çevrimdışı Osman Akpınar

  • İleti: 555
  • Her Zaman Her Yerde HAYDİGENÇLER.COM
    • Centilmen Taraftarın Sitesi
  • Adı Soyadı: Osman Akpınar
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #17 : 14 Ocak 2012, 19:13:25 »
Aycan abi gecerken benide alin ???
Her Zaman Her Yerde HAYDİGENÇLER.COM

Çevrimdışı Rukan Binerbay

  • İleti: 11
  • Adı Soyadı: rukan binerbay
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #18 : 15 Ocak 2012, 16:57:17 »
arkadaşlar;

malum ankaramızın köklü takımı ankaragücünün durumu belli,dün cumali abi ile konuşurken gençlerbirliği taraftarınına yakışacak bir fikir çıktı ortaya, ankaragücü maçında ya sessiz kalmak ki bu biraz zor görünüyor yada haydigençler veya tüm gruplar olarak bir pankart yaptırmak örneğin ismail arkadaşın verdiği ''ANKARA GÜCÜMÜZE GİDİYOR'' yada Eyüp ün verdiği ''SON SARI YAPRAKTA DÜŞMEYECEK'' gibi bizelere şehrimize yakışır centilmenliği ön plana çıkartan birşeyler yapabiliriz,

ne dersiniz???

Çevrimdışı M. Edip Erdoğan

  • İleti: 527
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #19 : 15 Ocak 2012, 17:07:05 »
Süper olur Rukan bu maç için bir pankart yaptırmamız lazım.

Çevrimdışı Koray Çakır

  • İleti: 319
  • Adı Soyadı: Koray ÇAKIR
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #20 : 15 Ocak 2012, 17:14:08 »
''ANKARA GÜCÜMÜZE GİDİYOR'' belki yanlis anlarlar zaten buna hazirlar, ama digeri cok hos olmus bencede cok guzel bir jest olur.
Leyla ile Mecnun

Çevrimdışı Rukan Binerbay

  • İleti: 11
  • Adı Soyadı: rukan binerbay
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #21 : 15 Ocak 2012, 17:30:04 »
cumali abi diğer grup ark ile görüşüp toplu halde hareket edip etmeyeceğimize karar verir bizde ona göre aksiyon alırız,

söz cumali abide o zaman :)

Çevrimdışı Rukan Binerbay

  • İleti: 11
  • Adı Soyadı: rukan binerbay
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #22 : 15 Ocak 2012, 17:30:49 »
haa bu arada pankart için yazılacak yazı fikirlerinide paylaşalım burada bence!

Çevrimdışı M. Edip Erdoğan

  • İleti: 527
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #23 : 15 Ocak 2012, 22:32:42 »
Benden fikir çıkmaz onu söyleyim ama pankart hazırlarken yardımcı olurum.

Çevrimdışı Özcan Cömertoğlu

  • İleti: 21
  • Adı Soyadı: özcan cömertoğlu
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #24 : 16 Ocak 2012, 00:23:45 »
Harp Darp olmazsa bende ordayım..

Çevrimdışı Umut Sayın

  • İleti: 320
  • Adı Soyadı: Umut SAYIN
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #25 : 16 Ocak 2012, 00:40:39 »
Hemşehrimizin yanında olduğumuzu gösterelim elbet ama dozunda. Malum, önceki maçlarda Ankaragücü'nü tribüne çağırdıktan sonra desteğin dozunu kaçırıp afedersiniz "yalakalık" boyutuna taşıyanlar olmuştu. Buna rağmen yine küfür yemiştik. Onur mücadelesi veren bu gençleri tribüne çağırabiliriz ama sonrasında kendi takımımıza destek dışında bir şey yapılmamalı bence. Pankart hazırlanacaksa o sloganın "SON SARI YAPRAK DA DÜŞMEYECEK" şeklinde yazılması gerektiğini hatırlatayım, -da ayrı. Pankartta imla hatası hiç hoş durmaz.
“Ki, bilenler bilir, Gençlerbirliği taraftarlığı ‘kulübe rağmen’ yürütülen, zorlu bir zenaattir!”

aycan cemil ülker

Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #26 : 16 Ocak 2012, 13:16:24 »
Hemşehrimizin yanında olduğumuzu gösterelim elbet ama dozunda. Malum, önceki maçlarda Ankaragücü'nü tribüne çağırdıktan sonra desteğin dozunu kaçırıp afedersiniz "yalakalık" boyutuna taşıyanlar olmuştu. Buna rağmen yine küfür yemiştik. Onur mücadelesi veren bu gençleri tribüne çağırabiliriz ama sonrasında kendi takımımıza destek dışında bir şey yapılmamalı bence. Pankart hazırlanacaksa o sloganın "SON SARI YAPRAK DA DÜŞMEYECEK" şeklinde yazılması gerektiğini hatırlatayım, -da ayrı. Pankartta imla hatası hiç hoş durmaz.

aferin la umut çok doğru konuştun. ankara gücümüze gidiyor çok yapıldı. orijinal olmak lazım. ama desteği çok abartmamak lazım. zamanında, gecekondu tribünü hariç, gökçek'i arkalarına aldıklarında bir araba küfür yemiştik. hatta son 4-2'lik maçta sokak grubu bize küfredince, bizim tribünden bi tane arkadaş gidip "özür dileriz" manasında hareket yapmıştı. ulan küfür yiyen biziz ne gidip eyvallah çekiyosun. 4 sezon önceki maçta da 2-0 olunca alenen saldırmışlardı.

Çevrimdışı Yaşar Pınarcı

  • İleti: 212
  • Adı Soyadı: yaşar pınarcı
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #27 : 16 Ocak 2012, 14:11:44 »
arkadaşlar merhaba..haydi gençlerin yeni yüzü hepimize hayırlı olsun..önce kendimi tanıtmam gerekirse,yaşlı sayılabilecek,ihtiyarlar bölgesinin varoşlarında ikamet eden müdavim vede asla istanbula tapmamış ankara mübdelası başka biryerde yaşarmısın deseler hayır yaşayamam diyen bir ankara sevdalısıyım..ankaragücünün düştüğü bu duruma üzüldüm desem yalan olur.kendi düşen ağlamaz,arkadaşlar aynı duruma biz düşsek ne olur biliyormusunuz önce çelmeyi bunlar takar arkamızdan davul çalarlar ama işte fark burada ortaya çıkıyor bizim ankaralılık bilincimiz ve taraftar profilimizdeki kalite buna asla müsade etmez bizim farkımız sizlerinde çok güzel düşündüğü gibi arkalarında olduğumuzu yüzlerine birkez daha vurmak olacaktır.ben eskiden ankaragücü taraftarları ile beraber çok maç seyrettiğimizi hatırlıyorum.kimse ayrıştırmazdı.ne oldu ise 90 lı yıllardan sonra oldu.futbolun artık endüstriye dönüşmesi renk aşkı,şehirdaşlık bilinci filan dinlemez olunca bakıyosun çok candan iki arkadaşı bile karşı karşıya getirir oldu.günümüzde artık dün yok,kimse kimseye acımıyor,ne kadar pran varsa o kadar kuvvetlisin,ankaragücü ihtirasların,kurbanı olmuştur.bu saatten sonrada yapacak birşey yok.herşey gençlerbirliği için.

Çevrimdışı İsmail Kaya

  • İleti: 806
  • Adı Soyadı: İsmail Kaya
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #28 : 16 Ocak 2012, 19:09:15 »
"Son Sarı Yaprak Düşmeyecek" pankartını 3 sene önce Ankaragüçlüler 2-0 yenildikleri Bursa deplasmanı öncesi yapmışlardı. Benim söylediğim "Böyle Ankaragücü'müze Gidiyor" da bilinen bir slogan, bunlar da kullanılabilir ama farklı bir şeyler yaparsak daha iyi olur.
Şehrine sahip çıkmayan, ülkesine sahip çıkamaz!

Çevrimdışı Gençay Ergez

  • İleti: 1545
  • Kırmızı Siyah Kültür
    • Kırmızı Siyah Kültür
Ynt: Ankaragücü Deplasman Organizasyonu
« Yanıtla #29 : 17 Ocak 2012, 18:20:15 »
Rakibe destek işini takımın şu haline destek olarak yaparsak işi yalakalığa dökmemiş oluruz zaten daha fazlası da yapılamaz heralde.. Pankart yaptırılır mı bilemem ama birbirimize benzemesek de aynı Ankara'nın evlatlarıyız gibi bişey yazılabilir belki ya da Anasayfa da kullandığımız görseli pankart haline getirebiliriz buda bir fikir ama pankart ne kadar önemli derseniz bana göre çok önemli değil.
İstanbul Yalakası Değil, ANKARA MÜPTELASIYIZ!!!